نحوه نقاشی نما

نحوه نقاشی نما


نحوه نقاشی نما

رنگ آمیزی نما ارائه یک کت رنگی تازه به کسب و کار شما نه تنها چیزهای زیبایی را به دنبال خواهد داشت بلکه به مشتریان شما نشان می دهد که به جزئیات اهمیت می دهید. یک مکان خوب و شغلی که در رنگ ها و سبک های فعلی به روز شده است ، باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان و مشتریان می شود.

اما نقاشی یا بازسازی می تواند برای کارهای روزانه شما مختل کننده باشد ، بنابراین آسان است آن را خاموش کنید – یا حتی بسته شدن را در حین انجام نقاشی در نظر بگیرید. ناامید نشوید – و آن را خاموش نکنید! با برنامه ریزی دقیق ، هنوز هم می توانید تجارت خود را حفظ کرده و نیازهای مشتریان خود را در طول یک repaint دوباره برطرف کنید.
مناطق را تنظیم کنید

نحوه نقاشی نما

نحوه نقاشی نما

بسته به اندازه شغل خود ، می توانید منطقه را به مناطق تقسیم کنید به طوری که فقط یک منطقه از تجارت شما به یکباره نقاشی می شود یا در حال ساخت است. این امر باعث می شود حرکت میزها برای یک روز آسان تر شود ، تردد پای پیاده را برای چند روز منحرف کنید یا برای مدتی کوتاه از ورودی دیگری استفاده کنید. بدون مناطق ، کل منطقه آشوب خواهد کرد.
ساعات کار را مذاکره کنید

اگر شغل شما 24/7 باز نشده است ، یا اینکه ساعتهای کندتر روز قابل پیش بینی است ، از پیمانکار نقاشی خود بپرسید که آیا آنها می توانند در ساعات بسته یا آهسته کار کنند. اگر دفتر کار را با بسیاری از کارمندان اداره می کنید ، آیا می توانید پیمانکار خود را در آخر هفته کار کنید در حالی که تمام کارمندان شما در خانه هستند؟ اگر یک مجتمع آپارتمانی یا HOA را مدیریت می کنید ، آیا پیمانکار نقاشی شما می تواند روز بعد از ساعت عجله صبح را شروع کند و قبل از مسافرت عصرانه تعطیل شود؟
اطلاع رسانی ، اطلاع رسانی ، اطلاع رسانی

نحوه نقاشی نما

نحوه نقاشی نما

از چند شکل ارتباطی برای آگاهی دادن به کسانی که تحت تأثیر این اختلال قرار گرفته اند استفاده کنید. به کارمندان خود ایمیل بفرستید ، در جلسه هفتگی کارکنان خود به آنها بگویید و علائم خود را در اطراف دفتر یادداشت کنید و به مردم یادآوری کنید که آغاز می شود نقاشی شروع شود.

علائم را برای مشتریان ارسال کنید ، نشان می دهد که نقاشی در کجا انجام می شود و اقداماتی که برای به حداقل رساندن اختلال انجام می دهید. این امر به مشتریان شما اهمیت می دهد و به آنها می داند که چه چیزی را باید انتظار داشته باشند ، امیدوارم که شکایات را به حداقل برسانید. از رسانه های اجتماعی یا خبرنامه های ایمیل استفاده کنید تا به مشتریان خود در مورد اختلال موقتی اطلاع دهید.

مقالات

نحوه نقاشی نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *